آروینک فرشته مامان

مشکلات جدید آروین خان

1391/1/23 9:07
نویسنده : آدا
181 بازدید
اشتراک گذاری

تازگیها به مشکلاتی که قبلا" با آروین داشتم اضافه شده

 

چند روز پیش غصه هام در حد نخوردن غذا و بد خوابیدن بود اما حالا فرق کرده . تازه فهمیدم معنی جمله ای که همیشه بزرگترها به من می گفتند چیه ؟ با سانت سانت قد کشیدن بچه ها مشکلاتشون هم بزرگ و بزرگتر میشن .

اولین مشکل اینه که در هیچ حالتی دوست نداره معذرت خواهی کنه وقتی کار بدی میکنه یا حرف بدی میزنه بهش اصرار می کنم بگه ببخشید ؛معذرت می خوام ، یا حداقل برای طرف مقابل بوس بفرسته و هر طوری که خودش صلاح می دونه عذرخواهیش رو اعلام کنه اما بهیچ عنوان قبول نمی کنه و میگه معذرت نمی خوام ؛ بخشبید  ( ببخشید) نمی گم

در این مورد من تنها استثناء ماجرام که این هم به همون وابستگی که به من داره بر می گرده چون تحمل حرف نزدن و قهر کردن من رو نداره و سعی می کنه زود گوشام رو مخملی کنه و با من از در دوستی در بیاد . اما دیروز که بابا مهدی رو مجبور کردم برای عذرخواهی نکردنش در قبال کار بدی که انجام داده بود تا یکساعتی تحویلش نگیره و باهاش بازی نکنه بیخیال برای خودش می گشت و بازی می کرد . هر چقدر بهش گفتم بابا ناراحت شده برو معذرت خواهی کن قبول نمی کرد و یکدنده و لجباز سر حرفش وایستاد . نمی دونم باید چکار کنم . می دونم دعوا کردنش اصلا تاثیری نداره چون دیدم اثر منفی داره اما می بینم صحبت کردن هم فایده ای نداره !

 

 

مشکل بزرگتر هم اینه که از عید نوروز که برنامه های شبكه persiantoon شروع شده متاسفانه ها دوبله های خیلی بدی روی کارتون های مورد علاقه اش گذاشتند .

البته این روزها سی دی ها هم همین مشکل را دارند و این باعث شده پسرک پاستوریزه من گوشش به حرفها و کلمات جدیدی مثل احمق و ابله آشنا بشه و جالب اینکه کاملا" درست و بجا ازشون استفاده می کنه و وقتی دعواش می کنم میگه بخدا خودم شنیدم تو کارتون گفتند ؛ حرف خوبیه ؛  برای قشنگیه و من می مونم که چطور به پسرکم بفهمونم که متاسفانه تهیه کنندگان این شبکه ها هنوز نمی دونند که قشر عظیمی از ببیندگان این کارتونها کودکان معصومی هستند که طوطی وار هر کلمه ای رو ادا می کنند و اعتماد می کنند به زشت و زیبا بودن هر چیز از دریچه دید اونها .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)