آروینک فرشته مامان

شروع سال 91

1391/1/16 8:19
نویسنده : آدا
174 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک نازم سال 91 رو پر از انرژی شروع کردم و امیدوارم سال خوب و شاد و پر از سلامتی برای تو باشه .

 

شاید امسال چند ساعتی از روز بفرستمت مهدکودک .هر چند که خیلی موافق این کار نیستی

 

 و به محض شنیدن اسم مهدکودک از من می پرسی بعد که من رو گذاشتی مهد چی میشه

 

 ؟ میایی دنبالم ؟ اونجا می مونی ؟ و من باید در حالی که بغلت کردم برات توضیح بدم که

 

 معلومه که میام فقط یه کوچولو بازی می کنی با نی نی ها و بر می گردی . هر روز که   

 

   می گذره فکر کنم وابستگیت به من کمتر میشه اما برعکس هر چقدر که بزرگتر و فهمیده تر

 

 میشی اوضاع بدتر میشه و وابستگیت زیادتر . تو تمام بازیهات من رو پیروز میدان می کنی و بابا رو بازنده ؛

 

 خودت هم میگی من با خانومها نمی جنگم مهربونی می کنم آخه من یه کماندو هستم !!!

 

دیگه کاملا حرف می زنی و فقط بعضی کلمات رو اشتباه میگی مثل دستمال ماغذی  و مسکاف (مسواک )و عبق (عقب )و ...

 

روزی چند بار از بابا می پرسی : تو خوب شدی ؟ و اگه جواب مثبت باشه فوری میگی پس من رو بغل کن و اون وقت باید برات توضیح بدیم که یه کم دیگه باید صبر کنی هنوز خوب خوب نشده  

 

آروین نازم تمام سعی ام رو می کنم که مادر خوبی برات باشم امیدوارم موفق بشم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)