آروینک فرشته مامان

آروینکم مریض شده

1389/10/29 9:42
نویسنده : آدا
161 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم ۲ روز بعد از مسافرت بعد از ظهر وقتی از خواب بیدار شدی شروع به ناله کردی نمی دونستم چی شده از خودت هم که می پرسیدم فقط پات رو نشون می دادی که اوخ شده کم کم دمای بدنت بالا رفت و بیحال شدی شروع کردم به دادن استامینیفون هر چند که اصلا خوشت نمی اومد و تا می ریختم تو دهنت همه رو می ریختی بیرون . خیلی اوضاع بدی بود کاملا خودم رو باختم وقتی دیدم درجه دماسنج ۴۰ رو نشون می ده .

پسر نازم خیلی بهت سخت گذشت . خوشحالم که امروز بعد از گذشت ۸ روز حالت بهتر شده . این روزها فقط چسبیده بودی به من و حاضر نبودی یک دقیقه از بغلم بیرون بیایی . پشت هم با ناله فقط اسمم رو صدا می کردی .آرزو داشتم بلند بشی و با ماشین هات بازی کنی اما توان راه رفتن نداشتی .

کوچولوی من هرگز مریض نشو آخه من با دیدن مریضیت زودتر مریض میشم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)