آروینک فرشته مامان

مرد کوچولوی خونه من

1389/10/27 13:50
نویسنده : آدا
160 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم یه کم دلم گرفته .بابا مهدی نیم ساعتی میشه که رفته فرودگاه که بره شیراز آخه یه کار اداری تو شیراز داشت و باید می رفت و این 3 روز تعطیلات تاسوعا و عاشورا رو من و تو قراره با هم بمونیم .نمی دونم عکس العمل تو در این مدت چیه ؟ آخه ما 3 تا همیشه با هم تو خونه هستیم و بابا مهدی بالاخره بعد از 2 تا 3 ساعت دیر کرد بر می گرده خونه اما این بار که قراره 5 روز نباشه نمی دونم به تو که الان همه چیز رو کاملا حس می کنی چی بگم . عزیز دلم تو الان مرد کوچولوی خونه من هستی و من باید چهار چشمی مواظبت باشم تا اتفاقی برات نیفته . امیدوارم این چند روز هم به خیر و خوشی بگذره.

بجاش هفته دیگه این موقع 3 نفری کیش هستیم .امیدوارم خوش بگذره بهمون و جبران این چند روز رو بکنه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)