آروینک فرشته مامان

سال 89

1389/12/12 10:54
نویسنده : آدا
185 بازدید
اشتراک گذاری

سال ۸۹ داره تموم میشه و من نمی دونم توی این یکسال تونستم مامان خوبی برات باشم  یا نه ؟

اما مهم اینه که تمام سعی ام رو کردم و تمام انرژیم رو گذاشتم تا چیزی کم نزارم عزیزم .

به هر حال این سال با همه خوبی و بدی هاش داره تموم میشه و ما کم کم داریم آماده شروع سال ۹۰ میشیم . خونه تکونی خونه رو تموم کردم خیلی زودتر از سال های گذشته  .امیدوارم خدا هم تو خونه تکونی غم و غصه ها از دلم بهم کمکم کنه .

امسال عید هم مثل سالهای قبل میریم شیراز . 

و من عجیب دلتنگم...........................................

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان زهرا نازنازی
12 اسفند 89 17:33
♥ -♥ --♥ ---♥ -----♥ -------♥ --------♥ ---------♥ -----------♥ -------------♥ ,•’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ ....`’•,,•’`