آروینک فرشته مامان

آروینک رشوه گیر

1389/11/11 9:31
نویسنده : آدا
287 بازدید
اشتراک گذاری

من :آروین جون یه ذره دیگه از آبمیوه  بخور ؟

آروین : نه

من : اگه جایزه بدم

لیوان آبمیوه خالی میشه

 

 

من : آروین جون یه قاشق دیگه غذا بخور قوی بشی

آروین : نه ( دهنش رو محکم می گیرد )

من : جایزه می گیری ها

آروین با یک دهن باز روبروم نشسته

 

 

من : آروین جون بخدا خیلی خسته ام چشمات رو ببند تا خوابت بگیره

آروین همچنان تو تخت بالا و پایین می پره و با ماشین هایی که آورده زیر بالشش قایم کرده بازی می کنه

من : مامان جون تو رو خدا فردا صبح زود باید برم اداره

آروین همچنان مشغول بازی

من : آروین جون جایزه نمی خوای

آروین ساکت و آروم سرش رو میزاره روی سینه ام و در عرض چند دقیقه خوابش می بره

 

چیکار کنم با این فینگیلی ؟؟؟

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آذر
21 بهمن 89 0:35
بازم خوبه که به جایزه قانع میشه جای شکرش باقیه پسر ما که ........
بابایی نسی
21 بهمن 89 0:37
درود به شما پدر مهربان... از طرف من پسرتونو ببوسین.. ایشالا بزرگ شدنش اونقد واستون طولانی بشه که لحظه به لحظشو بیاد بسپرین... بدرود
بابایی نسی
21 بهمن 89 0:39
عذر میخام.مادر مهربان. از بس این نسی داره شیطونی میکنه!!! بدرود